GUNA UPLOADINGIT.COM SEBAGAI HOS PENYIMPANAN (HOSTING FILE)


Hosting File atau hos penyimpanan fail amat penting untuk membantu menyimpan data, fail dan sebagainya. Pemilihan Hosting File ini juga amat penting kerana setiap Hosting File mempunya terma dan syarat yang berbeza serta menawarkan perkhidmatan yang berlainan. Prosedur yang ketat juga diambil kira sebagai satu masalah bagi sesetengah pengguna. Juteru itu, saya menggalakkan anda menggunakan servis  Hosting File yang disediakan oleh Uploadingit.com.

Uploadingit.com menawarkan servis memuat naik, memuat turun, mengurus dan berkongsi imej, video dan dokumen dengan mudah. Dengan pelan percuma dan berbayar yang terdiri daripada 10 GB hingga 100 GB ruang cakera anda telah mendapat pelan yang sempurna untuk keperluan hosting fail anda. Uploadingit.com mempunyai kapasiti rangkaian untuk berkhidmat berjuta-juta fail sehari, supaya anda boleh pasti anda akan tidak mempunyai masalah mengakses fail anda.

Pendaftaran bagi Uploadingit.com juga tidak susah kerana anda hanya perlu mengisi nama pengguna, email dan password sahaja dan anda telah mempunyai akaun. Apabila anda memuat naik sesuatu dokumen atau sebagainya, Uploadingit.com akan menyediakan pautan direct link, BB embed, HTML embed, Large Thumbnail dan Small Thumbnail untuk setiap dokumen atau sebagainya.