Kord Gitar Dan Lirik Yang Terbaru Hanya Di OTAIKAPOK.COM

OTAIKAPOK.COM merupakan platform yang terbaik untuk perkongsian kord gitar dan lirik bagi lagu - lagu Malaysia, Indonesia, Singapura dan antarabangsa. Blog ini dibina pada 2012 dan telah mendapat perhatian kepada pemuzik dan peminat tempatan. 
Laman blog ini juga memberikan empat pilihan utama bagi negara asal lagu tersebut dan jenis bahasa iaitu Malaysia, Indonesia, Singapura dan English (campuran bersama lagu - lagu antarabangsa yang berbahasa inggeris).

Platform yang diwujudkan OTAIKAPOK.COM ini juga mempunyai laman sosial "Facebook Page" yang tersendiri dan diuruskan sepenuhnya oleh OTAIKAPOK.COM. Dilaman sosial ini juga merupakan perkongsian secara dekat kepada pengguna tanpa perlu melayari blog. Laman sosial Facebook boleh diakses melalui link ini www.facebook.com/otaikapok.

Baru - baru ini OTAIKAPOK.COM melancarkan pelayar "mobile version friendly" bagi memudahkan pengguna mengakses laman tersebut dengan menggunakan telefon pintar sahaja, Kelainan yang diberikan adalah dengan menambah widget carian bagi memudahkan pengguna mencari kord gitar dan lirik yang mereka mahukan selain mengurangkan pengiklanan yang mengganggu pengguna untuk melayari laman tersebut. Secara tidak langsung pelayar tersebut mudah diakses dan "ringan".